Жасанды интеллект «Tanba» Бірыңғай операторының тауар айналымына қатысушыларымен өзара әрекеттесу процестерін жеңілдетті. Сол арқылы бизнес өкілдеріне Call-орталығына қоңырау шалмай, сайтта жауаптарды іздемей, ақпаратты бірден алуға мүмкіндік берді. Осылайша, интеллектуалды көмекшіні енгізгеннен бері қоңыраулар саны 30 пайызға азайды.
Бұл кері байланыс түрінің артықшылығы – 24/7 қолжетімділік. Енді тауар айналымына қатысушылары жұмыс уақытын күтпей-ақ қызықтыратын сұрақтарға жауаптарды ала алады. Чат-боттың арқасында Call-орталыққа түсетін жүктеме азайды – операторлар тек ерекше сұрақтар туындаған кезде қосылады.
Онлайн-көмекшінің білім жүйесі ең жиі қойылған сұрақтар негізінде тұрақты түрде жаңартылады. Тауар айналымына қатысушыларының чат-ботты қолдануы Бірыңғай операторға ақпаратты толықтыруға көмектеседі.
Айта кетейік, чат-бот тек міндетті түрде цифрлық таңбалауына жататын тауар топтары туралы ақпаратпен бөлісе алады.