«Натур Продукт» компаниясы Қазақстанда алғаш рет алкогольдің цифрлық таңбалануын енгізді. Елде алкогольді міндетті таңбалау ресми түрде енгізілген жоқ, қазір пилоттық жоба іске асырылуда.
2018 жылдан бастап ақмолалық кәсіпорында жалпы саны 5-6 млн бөтелке екі өлшемді кодпен толық таңбалаудан өтті.
Сауда орындарына қолдан жасалған отандық брендтері жиі түсуде, олардың арзан құны сатушыны да, сатып алушыны да қанағаттандырады. Дәл осындай көлеңкелі нарық адал бизнестің дамуына кедергі келтіреді.
«Бізді жиі шақырып, сіздің өніміңіз ба, жоқ па, деп сұрақ қояды, - дейді «Натур Продукт» ЖШС директоры Эльмурат Балтабаев. – Қандай да бір сәтте біз мұның жалған екенін дәлелдеуден шаршадық, ал бұл – біздің өніміміз. Біз таңбалауды кәсіпорын ішінде өзіміз енгіздік".
Бүгінгі таңда компания шығарылатын өнімді есепке алуды ретке келтіріп, контрафактіге тойтарыс бере алды. Бөтелкелерді таңбалауды енгізгеннен кейін отандық өндіруші өнім қораптарына Data Matrix кодын қолдана бастады.
«Біз мұны өзіміз үшін жасадық және біз оны бүкіл ел бойынша міндетті таңбалаудың енгізілуін күтпей – ақ жүзеге асырдық, - дейді компания басшысы. - Қазір цехтағы әріптестеріміз арасында әңгіме таралуда: біз бұған дайын емеспіз, тым ерте... өз аумағымызда және өз бизнесімізде жаңа нәрселерді енгізудің және тәртіпке келтірудің орнына сылтаулар табу оңай».