Бұл күндері Алматыда SHOESSTAR-Азия аяқ киімі мен былғары галантереясы көтерме саудасының XIII сессиясы өтуде. Әлемнің түкпір-түкпірінен аяқ киім мен аксессуарларды өндірушілер мен аймақтық аяқ киім байерлерінің көрмесі 13-ші рет өтті.
SHOESSTAR-Азия-Орталық Азиядағы аяқ киім бизнесін дамытуға арналған жалғыз жоба. Қазақстандық байерлерден басқа, көрмеге жылына екі рет Қырғызстан, Түрікменстан, Өзбекстан және Тәжікстан кәсіпкерлері келеді. Көрмеде Германия, Швейцария, Қытай, Украина, Польша, Түркия, Беларусь, Үндістан, Италия, Бразилия, Финляндия, Франция, Португалия, Испания және Ресейдің жетекші компанияларының аяқ киімдері ұсынылған.
Көрме аясында Қазақстанда тауарларды таңбалау мен қадағалаудың бірыңғай операторының өкілдері оқыту семинарын өткізді, онда елде аяқ киімді міндетті цифрлық таңбалаудың негізгі тетіктері туралы айтып, markirovka.kz жүйесінде жұмыс көрсетті.
«Бұл көрме аяқ киім индустриясы үшін үлкен және маңызды оқиға. Бұл салаға әрдайым көп көңіл бөлінді. Сондықтан аяқ киімді міндетті таңбалауды енгізу қарсаңында саланың барынша хабардар болуы өте маңызды. Ол үшін біз іс-шараға қатысып, нарық қатысушыларымен кездестік, аяқ киімді таңбалау бойынша барлық сұрақтарға жауап бердік. Жоба жаңа және Біз саланы барлық кезеңдерде сүйемелдеуге дайынбыз», - деді цифрлық экономиканы дамыту орталығы жобасының жетекшісі Мухаммедхайдар Сеит.
Естеріңізге сала кетейік, 2021 жылдың 1 қарашасында елімізде Data Matrix кодымен аяқ киімді таңбалау басталады. Осы уақыттан бастап таңбаланбаған аяқ киімді өндіруге және әкелуге тыйым салынады. Бұл ретте 1 қарашаға дейін өндірілген және елге әкелінген таңбаланбаған аяқ киім 2022 жылғы 1 сәуірге дейін сатылуы мүмкін.